noircity

APH和YOI深坑中
本命CP:
APH:獨普、港冰AKA香冰(偶有私設定H.K.出現)
YOI:維勇、奧尤
喜歡年下攻!
專業單手打字寫手一名!
Pixiv & Plurk:noircity
lofter這邊大概只放YOI,APH偶然會放上來吧!

2017年最後一天
文寫好,爆肝暫時完了……
今年喺維勇同獨普嘅一年…
當初仲以為寫多兩三個月就會無野寫嘅維勇坑
結果越寫越多,仲開埋坑,以數量黎講似乎完勝獨普……嗯,我會檢討…
獨普!
斷斷續續寫左一年嘅平行世界1.0終於寫完,仲有啲番外補返內容…
普姊嘅文今年無咩寫過,2018年寫返多啲…仲有威斯特小朋友…
貓科人類梗會繼續寫~~~
港冰……
年初叫做寫得多啲,中途全部變哂成維勇………
嗯,出返兩本新刊補數(欸
延續YOI氣場…
今年去過幾個cafe都喺因為佢
4月份特登去埋嘅台北YOI ONLY……差啲爆喼返黎,可惜嘅喺去唔到港家嘅YOI ONLY,可惜啊…
今年一整年都好似環繞住YOI黎轉……嗯…
2017年就喺一堆新嘗試…
今年終於去左日本…嗯,無諗過,太跳脫關係,由東京去到橫須賀
因為橫須賀坐埋巴士嘅我
親眼見到普娃,少女心max
靠著app同google map黎遊東京,可惜喺離開東京範圍就要用google map,嗰app真心比google map易用……
喺Animate買左一堆畀糰子同黏土人用嘅配件……入新坑喺咁,遲啲仲有娃嘅衫……
去日本前仲去左APHO--變成每年都會搞嘅APHO--
嗯…未知喺未花生太多,今年APHO無咩太大印象,主要同太太傾計較多~~
今年唔知喺未太熱關係,我啲頭髮生得好快……
大概用每個月長兩吋嘅速度黎生…
髮際線同維兔相反逆線生長中
心好累
~~2018年暫訂~~
TW APHO
HK APHO
獨普、港冰……英香我努力下……
維勇本……我都努力下,講明先,無攤架……
我仲望緊有邊啲日子可以拎假……

© noircity | Powered by LOFTER